Vrácení a reklamace
Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu eshopu.
Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Proto jsme tady! Vyberte svou akci a postupujte podle následujících kroků. Rozlišujeme tyto situace, které uplatňujete v rozdílných situacích:
- VRÁCENÍ ZBOŽÍ - pro odstoupení od kupní smlouvy ve 90-ti denní prodloužené lhůtě. Zboží není poškozené, piercing není vybalený z označeného hygienického balení, pouze byste ho chtěli vrátit zpět - řešíme obratem. Vrátit nelze tak= šperky upravené na zakázku - s rytinou. Pokud jste však netrefili například velikost prstenu s rytinou, napište nám na info@aluria.cz a pokusíme se najít řešení.
- VÝMĚNA ZBOŽÍ - pro výměnu zboží v 90-ti denní prodloužené lhůtě. Zboží není nošené, poškozené ani vybalené z označeného hygienického balení (u piercingových šperků), pouze byste ho chtěli vrátit zpět a vyměnit za jiné. V této situaci postupujte stejně jako v případě vrácení zboží a objednání zboží nového - je to nejrychlejší způsob, jak mít náhradu, kterou potřebujete a peníze zpět na účtě v nejkratší možný termín a zároveň tak můžete vybírat z celé nabídky zboží skladem.
- REKLAMACE - pro rozbité nebo jinak poškozené zboží v záruční době či během přepravy. Pokud je to možné, připojte k reklamaci i fotky - často jsou pouhé fotografie dostatečné k našemu uznání reklamace.
1) Vyberte formulář VRATKA nebo REKLAMACE
2) Vyplňte elektronický formulář dle pokynů
3) Připravte balíček k odeslání
4) Zašlete nám zboží na adresu:
Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zašlete vždy s potvrzením podání - jedná se o Vaši ochranu při ztrátě zásilky dopravcem.
Aluria.cz
ZORIVO s.r.o.
Lidická 4
Brno 602 00
V případě problémů s online formulářem můžete využít i naše předchozí formuláře ke stažení a vyplnění:
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Děkujeme, že se řídíte našimi pokyny. Šetříme tím společně čas a urychlujeme vyřízení vaší žádosti.
Tým Aluria.cz